Procedura de reclamații
Procedura de reclamații pe scurt :
Aflați mai multe despre procedurile legale pentru reclamații în Termeni și Condiții unde sunt prezentate drepturile și obligațiile atât ale vânzătorului, cât și ale cumpărătorului.
Dacă observați un defect la produsele cumpărate, aveți dreptul să reclamați produsul respectiv : Formular de reclamație
Prin „defect” este considerată, de exemplu, o modificare a proprietăților produselor, care este cauzată de utilizarea materialelor de calitate slabă, nerespectarea tehnologiei de producție sau o croială necorespunzătoare sau neadecvată. Un defect nu poate fi considerat de exepmlu schimbarea proprietăților a mărfurilor care s-a produs în perioada de garanție din cauza uzurii, utilizării necorespunzătoare, a întreținerii insuficiente sau necorespunzătoare, din cauza modificărilor naturale ale materialelor din care sunt fabricate mărfurile, din cauza oricăror daune ale utilizatorului sau ale unei alte părți, sau altă intervenție incorectă.
Împachetați produsele astfel încât să nu mai fie deteriorate în timpul transportului. Vă recomandăm să folosiți: folie de ambalare, hârtie, punga de plastic sau cutii mai mari. Adăugați o copie a formular de reclamație, copia facturii în pachet sau scrieți numele dvs. și numărul de comandă pe o hârtie. Nu trimiteți pachetul cu ramburs! În acest caz, coletul nu va fi acceptat.
Perioada de garanție este de 24 de luni și începe în ziua primirii mărfii. ATENŢIE! Reclamatiile nu acopera defectele cauzate de o utilizare necorespunzatoare si o uzura necorespunzatoare.
Reclamațiile, inclusiv eliminarea defectelor, vor fi soluționate în termen de 30 de zile de la data depunerii cererii. În cazuri justificate, angajatul autorizat poate fi de acord cu clientul pe o perioadă mai lungă.